INDKØBSVOGNEN ER TOM

REKLAMATIONSRET

LOCCO ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles LOCCO ApS indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Der er også en mulighed for at få et passende afslag. I forbindelse med reklamationssager afholder LOCCO ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang.


REKLAMATIONS OG VARERETUNERING:
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

LOCCO ApS
Hedegårdvej 47
7323 Give
Email: ts@locco.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


REFUSION:
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og LOCCO ApS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.


RETURMAIL TIL KUNDER, DER REKLAMERER ELLER FORTRYDER:
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

KLAGEGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Thomas Steffensen, Direktør ved LOCCO.dk, Tlf: 26182744. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerklagenævnet, www.kfst.dk, Carl Jacoksens vej 35, 2500 valby, tlf.: 41715151, kfst@kfst.dk.



INFO
NYHEDSBREV
Tilmeld til vores nyhedsbrev:
KONTAKT OS
LOCCO ApS - Hedegårdvej 47 - 7323 Give - Telefon 26182744 (8-16) - Konto 9402-4800175070 - E-mail ts@locco.dk (8-16) - CVR 33 38 90 86
DankortEuroCard / MasterCardVisaVisa Electron
Klik her for vores mobilside